Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

UŽSAKYMAI IR PRISTATYMAS
UŽSAKYMAI IR PRISTATYMAS
KUR YRA MANO SIUNTINYS?
Norėdami patikrinti užsakymo būseną, spustelėkite nuorodą https://happykoala.lt/pages/uzsakymo-busena, įveskite savo el. pašto adresą ir užsakymo numerį (#....).-    Pateikę užsakymą, savo el. pašto adresu gausite pirkimo patvirtinimą su užsakymo numeriu. Šį užsakymo numerį ir el. pašto adresą įvesite į pirmiau pateiktą formą, kurioje galėsite patikrinti savo užsakymo būseną.-    Perdavus siuntą kurjeriui, sistemoje bus matomas sekimo numeris ir nuoroda sekti siuntą. Paspaudę šį mygtuką atversite puslapį, kuriame galėsite sekti savo siuntą. Toliau pateiktame pavyzdyje parodyta sekimo numerio vieta ir mygtukas prisijungti prie siuntos sekimo.
NAUJAS UŽSAKYMAS
Užsakymą galite pateikti siųsdami laišką el. pašto adresu info@happykoala.lt nurodydami:Vardą ir pavardę:Pristatymo adresą (pašto kodas/miestas/gatvė/namo numeris):Mobiliojo telefono numerį (kurjeriui):gavėjo el. pašto adresą (kurjeriui):Prašome užrašyti gaminio pavadinimą taip, kaip jis pateikiamas svetainėje (spalva/skaičius/išmatavimai):
NEGAVAU VISŲ UŽSAKYTŲ PREKIŲ, ARBA GAVAU NE TAS PREKES.
Jei gavote ne visas užsakytas prekes arba gavote ne tas prekes, praneškite mums apie tai, kai tik gausite siuntą. Siųskite mums el. paštu info@happykoala.lt informaciją apie trūkstamus/klaidingus gaminius kartu su savo užsakymo numeriu. Nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus, o Jūsų skundas bus nagrinėjamas prioriteto tvarka.
You have successfully subscribed!
This email has been registered